U tipu di stampante di codici à barre è cumu sceglie a stampante di codici à barre adattata

1. U principiu di travagliu di l'impresora di codice à barre

L'impresora di codici à barre pò esse divisa in dui metudi di stampa: stampa termica diretta è stampa di trasferimentu termale.

(1)Stampa termica diretta

Si riferisce à u calore generatu quandu u capu di stampa hè riscaldatu, chì hè trasferitu à a carta termale per discolore, cusì stampendu testu è imagine.

Caratteristiche: macchina ligera, stampa chjaru, consumabili à pocu pressu, cattiva conservazione di scrittura, faciule da cambià u culore in u sole.

(2)Stampa di trasferimentu termicu

U calore hè generatu da u currente in a resistenza di a testa di stampa è hè riscaldatu per trasfirià u revestimentu di toner nantu à a cinta di carbone à carta o altri materiali.

Features: A causa di l'scelta di i materiali di carbone, l'etichette stampate cù materiali diffirenti ponu resiste à a prova di u tempu è ùn saranu micca deformate per un bellu pezzu.U testu pò esse guardatu per un bellu pezzu, ùn hè micca faciule d'usà, micca faciule di deformà è di cambià di culore, etc., chì hè assai cunvenutu per l'utilizatori à utilizà.

2. A classificazione di u bimprimante arcode

(1) Stampante di codici à barre mobile

Utilizendu una stampante mobile, pudete generà etichette, ricevute è rapporti simplici nantu à una stampante ligera è durable.L'imprese mobili riducenu a perdita di tempu, migliurà a precisione è ponu esse usate in ogni locu.

(2) Stampante di codici à barre di desktop

L'imprese di codici a barre di desktop sò generalmente stampanti di manica di plastica.Puderanu stampà etichette larga cum'è 110 mm o 118 mm.Se ùn avete micca bisognu di stampà più di 2.500 etichette per ghjornu, sò ideali per etichette di pocu voluminu è Spazi cunfinati.

(3) Stampante industriale di codici a barre

Sè avete bisognu di una stampante di codici à barre per travaglià in un magazzinu bruttu o attellu, avete bisognu di cunsiderà una stampante di codici à barre industriale.A velocità di stampa, alta risuluzione, pò travaglià in cundizioni duri, adattabilità forte, testa di stampa chì i machini cummirciali ordinariu durable, longa vita di serviziu, a qualità hè relativamente stabile, cusì secondu questi vantaghji di a stampante, se u voluminu di stampa hè grande, deve esse data priorità à.

WP300D-8

Cumu sceglite una stampante di codici à barre chì ti piace:

1. U numeru di stampa

Sè avete bisognu di stampà circa 1000 etichette ogni ghjornu, hè cunsigliatu di cumprà una stampante di codici à barre di scrittura ordinaria, a capacità di carta di a macchina di scrittura è a capacità di a cintura di carbone hè chjuca, a forma di u produttu hè chjuca, assai adattata per l'uffiziu.

2. Larghezza di l'etichetta

A larghezza di stampa si riferisce à a larghezza massima chì a stampante di codici à barre pò stampà.Una grande larghezza pò stampà una piccula etichetta, ma una piccula larghezza ùn hè certamente micca capaci di stampà una grande etichetta.L'imprese di codici a barre standard anu una gamma di stampa di 4 inch, è ancu di 5 inch, 6 inch è 8 inch wide.L'scelta generale di stampante 4 inch hè abbastanza per aduprà.

WINPAL hà attualmente 5 tippi di stampanti 4 inch:WP300E, WP300D, WPB200, WP-T3A, WP300A.

3. Velocità di stampa

A velocità di stampa di l'impresora di codici à barre generale hè di 2-6 inch per seconda, è a stampante cù più veloce pò stampà 8-12 inch per second.Sè avete bisognu di stampà un gran numaru di etichette in pocu tempu, a stampante cù alta veloce hè più adattata.A stampante WINPAL pò stampà à velocità chì varieghja da 2 inch à 12 inch.

4. Qualità di stampa

A risoluzione di stampa di a macchina di codici a barre hè generalmente divisa in 203 DPI, 300 DPI è 600 DPI.E stampanti d'alta risoluzione significanu chì più nitide l'etichette stampate, u megliu a visualizazione.

I stampatori di codici a barre WINPAL supportanu risoluzioni 203 DPI o 300 DPI, chì rispondenu cumpletamente à e vostre esigenze.

5. Printing cumandamenti

I stampatori anu u so propiu linguaghju di a macchina, a maiò parte di i stampatori di codici à barre nantu à u mercatu ponu aduprà solu una lingua di stampa, ponu solu aduprà i so cumandamenti di stampa.

L'impresora di codici a barre WINPAL supporta una varietà di cumandamenti di stampa, cum'è TSPL, EPL, ZPL, DPL etc.

6. Interfaccia di stampa

L'interfaccia di l'impresora di codici a barre generalmente hà un portu PARALLEL, un portu SERIE, un portu USB è un portu LAN.Ma a maiò parte di l'impresora anu solu una di queste interfacce.Se stampate attraversu una interfaccia specifica, utilizate una stampante cù quella interfaccia.

Stampante di codici a barre WINPALsupporta ancu interfacce Bluetooth è WiFi, facilitendu a stampa.


Tempu di post: Jul-08-2021